Monday, February 1, 2010

A.L.O.N.E

flying without wings,,,,

ahha, busan nye sepanjang minggu ni. x de apa yg nk d buat. hm, rindu lak kat ank sedara sume kat kampung.. kalo la aku ada sayap, nk je terbang ke mana je yg aku suke. tapi tu sume kan cume khayalan. hm, awal bulan, sume mbe dak opis senyum lebar.. maklum la baru dapat gaji ~termasuk la aku ni~ .tu yang mcm2 khayalan. nak terbang la ..hape la... ~wateva~ kadang aku ni cume idop dalam lingkungn diri aku je. susah gak kan kalo camtu..tu yang berangan kalo la aku bleh terbag... ~~~~~~ weeeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~




aku dan kenangan,,

well, kadang hidup ni tak selalunye indah, kadang benda yg kite x jangka, bile2 mase pasti akan datang. so,kita kene la selalu bersiap sedia. terkadang aku msti akn teringat blex kenangn yg dulu. rindu kat mereka. rindu sangat. tapi pe yg bleh aku buatkan. hanya kenangan masa lalu je yang leh redakan kerinduan aku. huh!!! bingit tol la,,, kadang mase lalu tu la yang bayak mengajar aku tentang erti kesabaran, erti kesusahan dan meghargai setiap apa yang datang. tapi kadang kenangan dlu wat aku rase geram pon ada gak.. hah, kalo nk di jadikan cerita, aku dlu selalu jadi mangsa buli oleh akk ngn abag aku. pernah sampai satu tahap aku di gelar dengan satu nama,,, hm, xyah la aku tulis, tapi yang pasti perkataan tu bermula ngn huruf P_ _ _ _ _. kadag malu pon ada, tapi nak wat camne kan... dah nasib aku camtu..

0 comments:

Post a Comment