Wednesday, May 5, 2010

SEPINTAS LALU,,,

Hah!!!!!

Welcome to my new house.. asyik pindah je kjenye aku ni.. hm.. baru siap menulis dalam diari kesayangan aku... x byk yg aku nk coretkn. cume sepintas lalu pe yg jadi tuk ari ni. aku x de camera yg canggih tu rakamkan setiap ape yg terjadi, cume diari kesaygn aku tu je yg leh rakam setiap detik pe yang berlaku melalui tulisan ke dalam diari. Sebenarnya aku masih lagi belajar bertatih mnulis plak dalm blog ni...memag tunggang terbalik la,,
jalan raya di Kulai Besar yg amat lengang.. aku benti jap kat bus stop, then aku catch pic ni.. langsung x de kenderaan.. gamb di amek sekitar jam 07:00am. dah amek pic, aku sambung blex perjalanan menuju ke tpt keje.

hahahahahaha..kalo togk gamb ni diam2 je ae..jgn gelak... ni jmpot2 pisang 1st time aku wat..hehehe..erm,,aku x mo ckp byk la pasal ni...(tgok je tw, jgn komen pe2 ~malu sebb jmpot2 ada cket hangus~)



keje yg x pernah habis!! tiap mgu wat bnde ygv sama sampai pijo mata aku tgok this " Transfer Form". oi,, x de niat laen sebenarnye...aku suke amek gmb dari mcm2 sdut... then, prbtolkan kalo gamb yg aku amek x cantek ke, pe ke,, so..tuk ari ni aku nk upload gmb yg leh di tengok sepintas lalu je...




Meja kat deparatment aku.. di kenali sebagai laluan "highway". aIseh, tu pasal kitarong nk brchatting2 pon terhad.. nti kene peg stor. (aku x mo!!!!).. nk wat camne kn,,,duduk la ngadap dendeng merah tu(ui..merah mak ngah dowk,,)





~ diary kesayangan aku nih ~




ok..tu je setakat ni tuk pagi ni.. aku nk g goreng telor , mkn bersama 2 kping roti,, ckup la tu... ari ni g mkn2 ngn dak ofiz yg laen.. ok,, c u nex in my blog.. daaaaaa... adoi, dah dkat kul 8, aku x siap lagi.. assalamualikum.. :)


0 comments:

Post a Comment