Tuesday, February 8, 2011

HUJAN & PANAS

Mood Yang Berubah-ubah..

Selamat petang dan selamat menuju ke waktu malam. Ah,cuaca sekarang ni x menentu. Tadi tengahri panas, tup-tup petang blex keje, trus hujan. Alhamdulillah,sempat gak aku sampai umah. X la basah kuyup. Almaklumlah,penunggang motosikal seperti aku ni memang selalu camni. Pantang gerimis cket, konfem dah lencun baju kene hujan. Cuaca yang berubah-ubah sama gak cam cuaca empunya blog ni. Ntah la, sejak akhir-akhir ni aku rajin sangat nk melayari tenet dan bende yang paling aku nk tgok ialah fb aku ( yg x bape ramai friend tu ) ~promote skali fb aku : an ixoraabah!!

promote2 FB...

Dan yang pasti, tiap kali aku on fb aku, ada 1 friend yang pasti aku buka dulu. Teeeetttt!!!! X mo bagitau la, malu nk ckp. Hehe... Npe ek? Hahahaha... Poyo la aku ni. First thing in my mind,** profile... Aku belek-belek. Gambar yg dah berkurun tu pon aku duk belek-belek lagi. But, something yang aku x suke, bile ada perubahan kat profile **. Oh, God... Y this happened???? Adoiya! Kenapa deh aku ni... Kalau sebelum ni, fb aku tu dah berhabuk baru aku online, tapi sekarang ni. Blex keje je, bende yang pertama sekali aku nak buat ialah : Sing in my FB. Dapat tgok sekejap pun ok la...

Peace di belakangnya!

Perlu ke upload frontpage fb **??? Ouh, x perlu la.. Biarlah aku hanya memandang dari jauh sahaja!!!! ~ lalalalala...

_ E.N.D _




0 comments:

Post a Comment