Thursday, February 24, 2011

MALANG + BAD DAYS!!!!!!

Guys,apalah nasib aku hari ni...


Malang tak berbau. Andaikata boleh bau,confirm aku akan elak. Tajuk aku: HARI INI ADALAH HARI MALANG AKU. Benar deh! Ni la hari yang paling malang pada aku. Boleh juga aku kategorikan hari yang sedih. Ouh,aku berada dalam keadaan yang amat tertekan! U guys imagine this :

  • U r waiting almost 6hrs,then,u got NOTHING!
  • After u try hardly to get it, then,u got NOTHING!
  • After u try for second time to get it, finally u got NOTHING!

Pernah dengar lagu dari penyanyi Rahmat, Pusara Di Lebuhraya..? Hoho, i will change it to become Tears In Highway.. Betol ke ayat English aku ni. Hah! Wateva,janji aku faham. Kalo salah, sila tinggalkan pesanan di sebelah kanan blog aku ni ye. :D

Ni la antara perasaan yang paling sedih dapat aku rasa hari ni. Sebelum ni aku telah kehilangan seseorang untuk selama-lamanya. - AKU SEDIH -. At the same time, i'm missing my ex-bf. - AKU SEDIH -. Dan hari ini, aku merasa perasaan yang sama kala aku kehilangan mereka dahulu. - AKU SEDIH -. Dulu, aku pernah menangis dalam hujan lebat ketika hati aku sangat pedih. Benar. Aku tak bohong kat korang semua. Aku dapat rasakan satu bebanan yang amat berat terlepas dari bahu aku kala itu ketika aku menangis dalam hujan lebat. Wah, sangat romantik kan kalo seorang lelaki memujuk seorang wanita dalam hujan lebat. Persis Bollywood nyah... Tapi masa tu, bukan adegan pujuk memujuk, tapi adegan aku memujuk hati sendiri aku yang sedang duka nestapa. Tapi hari ni aku menangis di lebuhraya pula sambil menunggan tenggiling kesayangan aku. Nasib baik x de sape yang nampak,kalo x HUH! Kalo x konfem aku tutp muke serta merta. Hahahaha...

~Leave me alone for a while to calm down my feeling~

~ Take a deep breath ~

_ E. N. D _


0 comments:

Post a Comment