Wednesday, December 8, 2010

-BEST FRIEND-

Arigato'!!!!!

In my memory dude!!! ~ Teem dan Ila


Ila dan Teem. Aku mengenali diorang ni masa kitorang baru sama-sama masuk kolej. Hehe.... sampai sekarang aku masih lagi simpan lagu Best Friend by Kiroro. Lagu penuh bermakna n sangat bermakna.. So, Teem sekarang keje kat KL lepas abez blaja. Ila plak dah selamat melayari bahtera perkahwinan. N now, she's pregnant. Wow, great. Aku x sabo nk tgok anak Ila. confem comel n stylo cam Ila.

Round-round kat Pontian,makan durian malam-malam,,, hehehehe....


Ila wat gaya apa pun, she's still stylo..



Pipi sape paling gebu????




Best Friend by Kiroro

Mou daijoubu shinpai nai to nakisou na watashi no soba de
itsumo kawaranai egao de sasayaite kureta
mada mada mada yareru yo datte itsu demo kagayaiteru
toki ni wa isogisugite miushinau koto mo aru yo shikatanai
zutto mimamotte iru karatte egao de
itsumo no you ni dakishimeta
anata no egao ni nando tasukerareta darou
arigatou arigatou Best Friend
.
Konna ni takusan no shiawase kanjiru toki wa shunkan de
koko ni iru subete no nakama kara saikou no purezento
mada mada mada yareru yo datte itsu demo minna soba ni iru
kitto ima koko de yari togerareru koto sonna koto mo chikara nikawaru
zutto mimamotte iru karatte egao de
itsumo no you ni dakishimeta
minna no egao ni nando tasukerareta darou
arigatou arigatou Best Friend

Toki ni wa isogisugite miushinau koto mo aru yo shikatanai
zutto mimamotte iru karatte egao de
itsumo no you ni dakishimeta
anata no egao ni nando tasukerareta darou
arigatou arigatou Best Friend

Zutto zutto zutto Best Friend

==============================================


Aku amat suke lagu. Honestly, dulu masa aku perlukan seseorang untuk minta tolong dan luahkan perasaan, Ila tempat aku luahkan. Bila masing-masing dah menginjak ke alam dewasa bawa haluan sendiri. Tanpa aku sedari mungkin kata-kata dan perbuatan aku wat Ila kecil hati. Aku minta maaf. Teem pula, seorang sahabat yang selalu happy.

Sebenarnya, aku seperti hilang ayat tuk menulis kali ni. Sebelum ni idea tuk wat entry pasal Ila n Teem mencurah-curah, tapi bila aku stat nk buat, semua dah tersekat. Tapi takpela, yang penting, apa yang aku nak sampaikan ialah aku teringat masa study dulu. Teem dan Ila. 2 sahabat yang sempoi. Guys, aku stil lagi simpan lagu ni n hafal liriknya. Nway, di kesempatan ni, aku nk minta maaf kalo aku ada wat salah kat u all tanpa aku sedari and wish ALLAH bless u guys!!

~ Teem dan Ila~


0 comments:

Post a Comment