Saturday, December 11, 2010

BUNDLE

Bundle.. Bundle..

Assalamualaikum...

Pegi bundle lagi? Ish..ish.. Masuk ni dah kali ke-2 tuk bulan ni aku pegi layan bundle. Aku dah pasang niat di hati memang nk pegi bundle lepas abez keje. Penat pun penat la, janji aku pueh hati. Huh! Sabtu minggu ni kena keje dowk! Busannye..!!! tapi lepas pegi bundle, lega sangat. Hilang semua kepenatan. So, aku akan upload some pictures for sharing with all of u. So, total belanja aku beli baju bundle kali ni cuma RM35 hengget je. Hasil yang aku dapat...


RM5

T-Shirt lengan panjang. Ceh, baju ni blom di pakai. So, bile aku try test, ia akan menjadi seperti ini.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.


taraaaaaa!!! (err,abaikan je muke empunya diri tu. haitcheh!muke penat)


Ada lagi ni.... Baju kat bawah ni plak cume RM10 je..

RM10

Dan selepas di make over jap....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V



Beginilah baju tadi bila dah terpakai kat badan...(model x iktiraf.heheh..)

Next pic plak, baju ni cume berharga RM15 je.. Mana yang pada mata aku nampak cantik,aku sauk je.



Cop Mohor baju bundle~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V
V

Selepas ~


Sebelum ~

Dan seluar ni aku dapat beli dengan harga RM8. Tapi akak empunya kedai tu bagi diskaun cket, so, aku dapat dengan harga RM5. ~Wah,akak yang sungguh baek hati!

And last but not least... Urm,actually baju ni aku bile kat kedai bundle yang sama,tapi waktu dan hari yang berlainan, tapi x pela aku upload sekali jalan.

Cop Mohor lagi~



skirt RM5

Bila di gabungkan menjadi seperti ini.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Urm, tu la antara koleksi baju bundle yang sempat aku upload setakat ni. Apa pon, aku memang dalam usaha untuk budget kewangan aku every month sebab aku ada hal yang perlu aku selesaikan melibatkan penggunaan $$$$$. Ni la antara usaha aku. Beli baju apa yang termampu but still looks pretty and sempoi derrr. Ceh, perasan aku ni!!

~ BUNDLE is my choice!!

-END-

0 comments:

Post a Comment