Tuesday, December 7, 2010

HADIAH DARI HATI

Dalam Diam-Diam

Hari yang menggembirakan aku. Someone gaves me a song. Hadiah yang amat bermakna. Alhamdulillah, dahulu aku amat menyayangi seseorang tapi aku di persiakan. Dan kini aku amat bahagia bersama orang yang benar-benar faham apa makna 'sayang'. Wah, aku sungguh touching hari ini...



Just The Way You Are by Bruno Mars


Oh her eyes, her eyes

Make the stars look like they're not shining

Her hair, her hair

Falls perfectly without her trying

She's so beautiful

And I tell her every day


Yeah I know, I know

When I compliment her

She wont believe me

And its so, its so

Sad to think she don't see what I see

But every time she asks me do I look okay

I say


When I see your face

There's not a thing that I would change

Cause you're amazing

Just the way you are

And when you smile,

The whole world stops and stares for awhile

Cause girl you're amazing

Just the way you are


Her nails, her nails

I could kiss them all day if she'd let me

Her laugh, her laugh

She hates but I think its so sexy

She's so beautiful

And I tell her every day


Oh you know, you know, you know

Id never ask you to change

If perfect is what you're searching for

Then just stay the same


So don't even bother asking

If you look okay

You know I say


When I see your face

There's not a thing that I would change

Cause you're amazing

Just the way you are

And when you smile,

The whole world stops and stares for awhile

Cause girl you're amazing

Just the way you are


The way you are

The way you are

Girl you're amazing

Just the way you are


When I see your face

There's not a thing that I would change

Cause you're amazing

Just the way you are

And when you smile,

The whole world stops and stares for awhile

Cause girl you're amazing

Just the way you are

=================================================

Well,lagu ni juga aku tujukan khas buat kengkawan lama aku. Miss u all. Teem & Ila. Anyway, cam biasa gak, aku tak nak menulis panjang dalam setiap entry aku. Cukup la sekadar aku menulis untuk kepuasan aku sendiri. Dan apa yang aku nak tekankan di sini adalah berdasarkan pengalaman aku sendiri. Jika kita benar jujur menyayangi seseorang, pasti akan ada insan yang datang menghargai sayang yang kita berikan walau sayang yang beri pada insan lain tidak di hargai. Jangan berdendam dengan orang yang tidak meghargai sayang kita itu, kerana suatu hari nanti dia juga akan merasa kehilangan. Tetaplah doakn kebahagiaan dia yang pernah melukakan kita.

Nah, percaya atau tidak terpulang pada korang semua. Tapi, bila korang rasa terluka dengan seseorang, jangan berdendam, kerana suatu hari nanti orang yang melukai kita akan merasa juga apa yang kita rasa ketika hati di lukai.

Hargailah orang yang sedang menyayangi kita. Yang pasti, kita hanya merancang tapi ALLAH Yang Menentukan.

~ Enjoy for a moment ~



0 comments:

Post a Comment